1.1. Právo na odstoupení od smlouvy
Spotřebitel má právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží, dle § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Toto právo se nevztahuje na reklamaci zboží.
Odstoupení je účinné okamžikem jeho doručení prodávajícímu. Nevztahuje se na zásilku, která již byla předána dopravci.
1.2. Lhůty pro odstoupení
Pokud lhůta na odstoupení od smlouvy končí o víkendu nebo ve svátek, jako poslední den lhůty je považován následující pracovní den.
1.3. Postup při odstoupení
Odstoupení od smlouvy musí být doručeno prodávajícímu nejpozději do 14 dnů od převzetí zboží. Doporučujeme učinit odstoupení písemně, což zajistí prokazatelnost právního úkonu.
1.4. Podmínky vrácení zboží
Zboží musí být nepoužité, nepoškozené a v původním obalu. Pokud zboží není v originálním obalu, prodávající si vyhrazuje právo na účtování adekvátní náhrady spojené s novým obalovým materiálem a prací.
1.5. Vrácení zboží
Zboží je třeba zaslat nebo doručit na adresu provozovny:
JK Styl CZ s.r.o., Slatina 109, 742 93 Slatina.
Zboží nelze vracet na dobírku.
1.6. Náklady na vrácení zboží
Kupující nese náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, pokud je zboží zasíláno zpět jiným způsobem než běžnou poštovní cestou, dle § 1820 odst. 1 písmeno g občanského zákoníku.
1.7. Náklady na dopravu
Pokud kupující zvolil jiný způsob dopravy než nejlevnější, prodávající vrátí pouze náklady na nejlevnější způsob dodání.
1.8. Vrácení kupní ceny
Vrácení kupní ceny, včetně nákladů na poštovné, bude provedeno nejpozději do 14 dnů od obdržení odstoupení od smlouvy, pokud spotřebitel zboží vrátí nebo prokáže jeho odeslání.
2.1. Případy, kdy není možné odstoupit od smlouvy
Spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy v následujících případech, podle § 1837 občanského zákoníku:
Na poskytování služeb, pokud bylo se souhlasem kupujícího zahájeno jejich plnění před uplynutím 14 dnů.
Na dodávku zboží, jehož cena závisí na výchylkách finančního trhu.
Na dodávku zboží upraveného podle přání kupujícího nebo zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarávání.
Na dodávku zboží, které bylo poškozeno nebo použito.
2.2. Doporučení při převzetí zboží
Kupujícímu se doporučuje zkontrolovat stav zásilky při jejím převzetí (počet balíků, neporušenost obalu, poškození apod.) a v případě poškození odmítnout převzetí. Poškozenou zásilku je nutno bez zbytečného odkladu telefonicky nahlásit prodávajícímu a sepsat zápis o škodě s dopravcem.
3.1. Záruka na zboží
Každé zakoupené zboží má záruku 24 měsíců od převzetí. Pokud zboží bylo opraveno, doba záruky se prodlužuje o dobu, po kterou bylo zboží v opravě.
3.2. Případy, kdy nárok na reklamaci zaniká
Reklamace zaniká, pokud:
Zboží je poškozeno při přepravě (řeší se s dopravcem).
Zboží bylo používáno v nevyhovujících podmínkách.
Zboží bylo poškozeno nadměrným zatěžováním nebo nevhodným použitím.
Zboží bylo upraveno dle přání spotřebitele nebo je předmětem rychlé zkázy.
3.3. Postup reklamace
Reklamace je uplatňována na adrese prodávajícího. Kupující má právo na odstranění vady, výměnu zboží, slevu z kupní ceny nebo odstoupení od smlouvy. Pro spotřební zboží je lhůta na reklamaci stanovena na 24 měsíců od převzetí zboží. Projeví-li se vada v průběhu 6 měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí.
3.4. Reklamace u spotřebitele
Kupující je povinen oznámit vadu zboží bez zbytečného odkladu po jejím zjištění. V případě, že je vada podstatná, může kupující požadovat:
Dodání nové věci bez vady,
Opravu věci,
Přiměřenou slevu,
Nebo odstoupení od smlouvy.
3.5. Reklamace u podnikatelů
Pokud kupující není spotřebitel, reklamace se řídí podmínkami dohodnutými mezi kupujícím a prodávajícím, přičemž reklamace poškozené zásilky se musí řešit přímo s dopravcem.
Moje jméno a příjmení
Moje adresa
Můj telefon a e-mail
JK Styl CZ s.r.o.
Slatina 109, 742 93 Slatina
IČO: 26825589
DIČ: CZ26825589
V ………………….. dne ………….
Věc: Odstoupení od kupní smlouvy uzavřené na dálku
Dobrý den,
dne …………. jsem prostřednictvím vašeho e-shopu uzavřel kupní smlouvu, jejímž předmětem bylo zboží ……………..
Zboží jsem převzal dne ……….. od pracovníka dopravní společnosti …………..
Zásilka byla doručena v neporušeném obalu a v bezvadném stavu.
Vzhledem k tomu, že zboží nenaplnilo má očekávání, rozhodl jsem se využít svého práva, a v souladu se zněním § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, od výše uvedené kupní smlouvy odstoupit.
Zboží Vám zasílám zpět v samostatné zásilce a žádám o poukázání kupní ceny, včetně nákladů na poštovné, ve výši ………..,- Kč na můj bankovní účet č. …………………… nejpozději do 14 kalendářních dnů od doručení tohoto odstoupení od smlouvy.
S pozdravem,
……………………………………
(podpis)
Přílohy:
Kopie kupního dokladu