Za studena presovaný lněný olej. Nejpoužívanější mastný olej pro ředění mistrovských olejových barev.
Ve srovnání s lněným olejem je světlejší, pomaleji zasychá a nežloutne.
Rektifikovaný terpentin je nejpoužívanějším malířským přípravkem při olejomalbě.
Kobaltový sikativ je nejlepší sikativ, jaký můžeme pro uměleckou malbu vyrobit.
Zvláštním způsobem vyrobený lak na obrazy, který schne rychleji než nejlepší mastixová fermež.
Mastné ředítko zvlášť pečlivě sestavené a nežloutnoucí. Nahrazuje, ba předčí používání lněného oleje.
Rychle schnoucí suché ředítko bez přídavku sikativu. Zabraňuje vzniku zaražených míst v malbě.
Voskový lak v pastě na olejomalbu a temperu, který malbu konzervuje a chrání matnou měkkou vrstvou.
Makový olej je pro svou světlost vhodný do světlých odstínů barev, kde by lněný olej nebyl ideální.
Polymerovaný lněný olej oproti běžnému lněnému oleji rychleji zasychá a výrazně méně žloutne.
Saténový závěrečný lak na akryl a olej - pololesklý. Sprej 400 ml.
Olejový šeps je hmota bílé barvy, která se používá jako podkladový nátěr plochy budoucí malby.